Eπαγγελματίες του μάρκετινγκ και των εκτυπώσεων συναντήθηκαν για να εξακριβώσουν από κοντά τη σπουδαιότητα των
cross-media και της προσωποποιημένης επικοινωνίας σε αποτελεσματικές μάρκετινγκ καμπάνιες.
Το Xeikon Café, το οποίο συγκέντρωση ειδικούς των εκτυπώσεων και της επικοινωνίας με στόχο την ανταλλαγή απόψεων για την αποτελεσματική επικοινωνία, συμπλήρωσε το πρώτο – και άκρως επιτυχημένο – έτος του. Mετά τις εκδηλώσεις στο Λιρ (Βέλγιο) τον Οκτώβριο του 2010, το Xeikon Café επισκέφθηκε αρκετές ευρωπαϊκές πόλεις, όπως η Μοντένα (Ιταλία), το Ντίσελντορφ (Γερμανία) και την Κωνσταντινούπολη (Τουρκία) προτού επιστρέψει και πάλι στο Βέλγιο τον Ιούνιο του 2011. Η δημοτικότητα της εκδήλωσης σε κάθε χώρα έδειξε την ανάγκη που έχουν οι λιθογράφοι και οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ να κατανοήσουν την εναλασσόμενη δυναμική του offline και inline μάρκετινγκ. Μέσα από ένα συνδυασμό παρουσιάσεων, συζητήσεων με πάνελ ειδικών και ανοικτές συζητήσεις, οι συμμετέχοντες ωφελήθηκαν πολύτιμων πληροφοριών για τη σημασία των cross-media και της προσωποποποιημένης επικοινωνίας σε αποτελεσματικές μάρκετινγκ καμπάνιες για το ευρύ κοινό. Το Café θα συνεχίσει το … δρόμο του σε λίγο καιρό, με στάσεις στη Γαλλία και τη Βουλγαρία.
«Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με τα αποτελέσματα που είχαμε σε κάθε πόλη που επισκεφθήκαμε», λέει ο Ντάνι Μαρτάν, διευθυντής ανάπτυξης εργασιών στο κομμάτι των εκτυπώσεων εγγράφων της Xeikon. «Φαίνεται ότι πολλοί διευθυντές μάρκετινγκ είναι ακόμα μπερδεμένοι αν θα πρέπει να ακολουθήσουν τον online ή τον offline δόμο. Όσοι παρακολούθησαν τα Café έφυγαν με μία ξεκάθαρη απάντηση σε αυτή την απορία: πρέπει να ακολουθήσουν και τις δύο μεθόδους και να εφαρμόσουν καινοτομικές και ολοκληρωμένες στρατηγικές έντυπης και ψηφιακής επικοινωνίας. Το Xeikon Café απεδείχθη η τέλεια πλατφόρμα για ανοικτή διακίνηση ιδεών και απόψεων», συνεχίζει ο κος Μαρτάν. «Το μίγμα ενός σπουδαίου ακροατηρίου, ενός δυνατού, ιδιαιτέρως πληροφοριακού περιεχομένου αποδείχθηκε κριτικής σημασίας».
Το Xeikon Café ξεκίνησε πριν δώδεκα μήνες στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας στο Βέλγιο. Με ξεκάθαρη εστίαση στο retail marketing, η εκδήλωση συγκέντρωση επαγγελματίες των εκτυπώσεων και του μάρκετινγκ σε μία εμπειρία ανταλλαγής ιδεών και μάθησης. Ακαδημαϊκοί, μαζί με ηγετικούς παίκτες της βιομηχανίας, μοιράστηκαν τις απόψεις τους γύρω από το αποτελεσματικό μάρκετινγκ σε έναν πολυκαναλικό κόσμο. Με τις σημερινές τεχνολογίες, που ανοίγουν ένα ποικιλόμορφο φάσμα καναλιών επικοινωνίας, και την κατανόηση του τι διατίθεται επακριβώς – και με ποιον τρόπο μπορεί κανείς να το εφαρμόσει – αυτή η προσπάθεια αποδεικνύεται σημαντικότατη για οποιαδήποτε αποτελεσματική μάρκετινγκ καμπάνια. Έμαθαν επίσης πως η γρήγορη, ποιοτική και με προσωποποίηση ψηφιακή εκτύπωση παίζει ένα σημαντικότατο ρόλο στην επίτευξη customized προσωπικής επικοινωνίας με στοχευμένους πελάτες.
Café takeaways
Αν και υπήρχαν πολλά κριτικά σημεία στα Café, τρία ήταν εκείνα που ξεχώρισαν. Το πρώτο είναι η προσωποποίηση της εταιρίας παρουσιάζοντας μία σειρά προϊόντων βάσει του τι ακριβώς ψάχνει ο πελάτες. Ο Τζίνο Βαν Όσελ, καθηγητής Vlerick Management, κατέδειξε το Amazon και το iTunes της Apple ως ένα καλό παράδειγμα. Το δεύτερο είναι η επιβράβευση της συμπεριφοράς που θέλει μία εταιρία, προσφέροντας συγκεκριμένες προωθήσεις, επιβραβεύοντας άτομα που έρχονται στο μαγαζί ή την εταιρία και μετρώντας τις συζητήσεις αυτές καθ” αυτές. Η παρουσίαση του Τορμπγιόρν Νόρμπεργκ στην στρατηγική αφοσίως του Mina Varor – ενός από τα καλύτερα σουηδικά μαγαζιά λιανικής πώλησης, έδειξε με ποιον τρόπο μπορεί αυτό να γίνει καθημερινή πρακτική. Επιβεβαίωσε επίσης ότι το μέλλον της εκτυπωτικής βιομηχανίας έγκειται στην παραγωγή μεγαλύτερων επιστροφών χρησιμοποιώντας και βελτιώνοντας την ευφυϊα των πελατών. Το τρίτο σημαντικό στοιχείο είναι η απελευθέρωση των δεδομένων πελατών. Όσο πιο σχετικά είναι τα προϊόντα στους πελάτες, τόσο μεγαλύτερο είναι το κέρδος μιας εταιρίας από την επίσκεψή τους στο χώρο σας.
«Ακούγοντας το πάνελ των ομιλητών, το κοινό έμαθε ότι τα δεδομένα αποτελούν το κλειδί για να γίνουν τα σωστά προϊόντα», συνεχίζει ο κος Μαρτάν. «Όταν συνδυάζετε ψηφιακή εκτύπωση υψηλής ποιότητας με την υψηλής ποιότητας αλίευση βάσης δεδομένων μπορείτε να επιτύχετε μία customized, προσωπική επικοινωνία με στοχευμένους πελάτες. Η εκτύπωση αποδεικνύεται το πιο δυναμικό μέσον σε ό,τι αφορά τη δημιουργία ιδιωτικού χρόνου με τον καταναλωτή. Ανακαλύπτουν επίσης ότι τα δεδομένα πελατών μπορούν να σας πουν τι ανταγωνιστικά προϊόντα αγοράζουν οι πελάτες», προσθέτει ο κος Μαρτάν. «Δημιουργώντας κουπόνια βάσει του επόμενου καλύτερου προϊόντος, μπορείτε να αλλάξετε τη συμπεριφοράς αγοράς, προσφέροντας κινήσεις προώθησης».
Café στο… δρόμο
Μετά το Βέλγιο, το Café ετοίμασε τις βαλίτσες του για τη Μοντένα της Ιταλίας. Με τίτλο «Πέρα από την αφοσίωση – ανακαλύπτοντας την πραγματική αξία των loyalty καρτών», η ιταλική εκδήλωση είχε πολλούς καταξιωμένους ομιλητές όπως ο Τζιανκάρλο Πανίνι, Πρόεδρος του Coptip, του ηγετικού λιθογραφείο στην αγορά της ιταλικής λιανικής πώλησης και ο Λούκα Τζαντερίγκι, καθηγητής επιχειρηματικών οικονομικών του πανεπιστημίου του Μιλάνο.
Η επόμενη στάση του Xeikon Café ήταν στην έκθεση digi:media 2011 στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας. Ως μέρος του Xeikon Café, μαζί με το νέο στρατηγικό της συνεργάτη, η εταιρία PrintSoft παρουσίασε μία ολοκληρωμένη ροή εργασιών γύρω από εφαρμογές private banking. Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δουν με ποιον τρόπο οι εταιρίες μπορούν να δημιουργήσουν, να τυπώσουν και να στείλουν υψηλής ποιότητας προσωποποιημένες οικονομικές εκθέσεις με μία αυτόματη διαδικασία.
Το Μάιο του 2011, το Xeikon Café επισκέφθηκε στην μεγαλύτερη ευρωπαϊκή πόλη – την Κωνσταντινούπολη. Το κοινό, το οποίο αποτελούνταν από περισσότερους των 80 επαγγελματιών μάρκετινγκ και εκτυπώσεων από όλες τις βαλκανικές χώρες, εκμεταλλεύτηκε έναν πλούτο απόψεων. Οι ομιλητές προήλθαν από γνωστές εταιρίες στην παροχή επικοινωνίας και υπηρεσιών εκτύπωσης της περιοχής, όπως η Alpha Bank, η Provus, η Παπαδόπουλος και η UMUR – αλλά και η σουηδική εταιρία Parajet.
Μετά τη στάση της στα Βαλκάνια, το Xeikon Café επέστρεψε στο Βέλγιο τον Ιούνιο για μία εκδήλωση με κεντρικό θέμα το μάρκετινγκ για τα χρηματοοικονομικά ινστιτούτα. Ο Μπρούνο Φάμπρε, συγγραφέας του Bankroots 2020, απάντησε στις προκλήσεις του τραπεζικού περιβάλλοντος όταν αυτό έρχεται να αντιμετωπίσει τη γενιάς του Facebook, αλλά και τον μελλοντικό ανταγωνισμό. Πιστεύει πολύ ότι ο μόνος τρόπος για να επιβιώσει κανείς ως χρηματοοικονομικός οργανισμός είναι να γνωρίσει και να τιμήσει τους πελάτες του – και δεν πειράζει αν χρειαστεί να γίνει και συναισθηματικός…
Το Xeikon Café θα συνεχίσει το ευρωπαϊκό του τουρ τους επόμενους μήνες, με στάσεις στη Γαλλία και τη Βουλγαρία.
Για περισσότερες πληροφορίες δείτε εδώ.
Leave a Reply