Στόχος του 2010/11 η μείωση των εκπομπών
Συνδυάζοντας την οικολογική εκτύπωση και την οικονομικά συμφέρουσα παραγωγή, η Heidelberg υποστηρίζει τα λιθογραφεία σε όλα τα θέματα της οικολογικής εκτύπωσης, προμηθεύοντάς τα με την απαραίτητη τεχνολογία και προϊόντα ενώ παράλληλα συμπληρώνει αυτή την προσπάθεια με συμβουλευτικές υπηρεσίες.
Η Έκθεση Αειφορίας, που εκδόθηκε πρόσφατα από την Heidelberg για το οικονομικό έτος 2010/11, εστιάζει κυρίως στη μείωση των εκπομπών κατά τη διάρκεια της εκτυπωτικής διαδικασίας. Βασισμένο στο νέο χωρίς ΙΡΑ πακέτο, η ααφορά δείχνει τον τρόπο που η προσέγγιση των τέλεια συντονισμένων κομματιών της μηχανής, των αναλωσίμων, των υπηρεσιών και των συμβουλών της Heidelberg βοηθά τα λιθογραεία να μειώσουν τις εκπομπές τους στο χώρο της εκτύπωσης. Ένα case study και μία συνέντευξη με έναν εκπρόσωπο του Γερμανικού Ινστιτούτου για τη Νόμιμη Ασφάλεια και Πρόληψη στη Βιομηχανία των Εκτυπώσεων και του Χάρτου, παρέχουν επιπλέον πληροφορία γύρω από την εκτύπωση χωρίς ΙΡΑ.
Στις 6 Ιουλίου, παρουσιάστηκε το δεύτερο διεθνές Ηeidelberg Eco Printing Award (βραβείο οικολογικής εκτύπωσης) για τα λιθογραφεία, με τις κατηγορίες ‘Αειφόρες Εταιρίες’ και ‘Προχωρημένες Λύσεις’. Η έκθεση αειφορίας 2010/11 δίνει μία αίσθηση της δουλειάς και της διαδικασίας λήψης αποφάσεων της κριτικής επιτροπής, εξετάζει τα κριτήρια επάνω στα οποία βασίζουν την απόφασή τους και δίνει το προφίλ των νικητών.
Δύο νέες περιβαλλοντικές ομάδες στην Heidelberg – το ECO Council και το ECO Working Group – φέρουν εις πέρας εργασίες για την προστασία του περιβάλλοντος και την αειφορία με ένα ακόμη πιο στοχευμένο και αποτελεσματικό τρόπο, ενώ διασφαλίζει ότι οι εργασίες και οι διαδικασίες ενοποιούνται σε μία και μόνον αντίληψη.
«Η αειφορία και η περιβαλλοντική προστασία βρίσκεται στην πρώτη θέση της στρατηγικής μας. Αυτές οι δύο περιβαλλοντικές ομάδες δημιουργήθηκαν για να εντατικοποιήσουν τις δραστηριότητές μας σε αυτούς τους τομείς. Θεωρούμε αυτή την ενοποιημένη προσέγγιση ως μία ευκαιρία για να συνδυάσουμε φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές με οικονομικά οφέλη», λέει ο Στέφαν Πλεντζ, μέλος του Δ.Σ. της Heidelberg, υπεύθυνου του τμήματος Ηeidelberg Equipment.
Η έκθεση ολοκληρώνεται με άρθρα και νέα γύρω από την οικολογία, την οικονομία και την κοινωνική ευθύνη, αλλά και με πληροφορίες σχετικά με μεμονωμένα μέρη και εργασίες.
Η περιβαλλοντική προστασία μαζί με την αλυσίδα προστιθέμενης αξίας
Η περιβαλλοντική προστασία έχει πλέον καθιερωθεί ως εταιρικός σκοπός για τη Heidelberg από το 1992, δηλ. εδώ και 20 περίπου χρόνια. Η Heidelberg δουλεύει συστηματικά και με συνέπεια για να επιτύχει αυτόν το στόχο μαζί με ολόκληρη την αλυσίδα προστιθέμενης αξίας. Αυτό περιλαμβάνει τα πάντα από ανάπτυξη και κατασκευή προϊόντων μέχρι τη λειτουργία των μηχανημάτων της στα εργοστάσια των πελατών της. Η εταιρία εστιάζει ιδιαίτερα σε τρεις τομείς: κατανάλωση πρώτων υλών, εκπομπές και απορρίμματα και θέλει να μεθώσει – ή ιδανικά να αποφύγει – και τα τρία, όπου αυτό είναι δυνατόν. Η παραγωγή της Έκθεσης Αειφορίας 2010/11 επικεντρώνεται επίσης στην προστασία πηγών, την ελαχιστοποίηση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και την εξισορρόπηση αυτών των εκπομπών όπου είναι αναπόφευκτες.
Leave a Reply