• Προεκτύπωση
  • Ψηφιακή Εκτύπωση
  • Εκτύπωση Offset
  • Χαρτί
  • Αναλώσιμα
  • Φινίρισμα
  • Pre-media
  • Προεκτύπωση
  • Ψηφιακή Εκτύπωση
  • Εκτύπωση Offset
  • Χαρτί
  • Αναλώσιμα
  • Φινίρισμα
  • Pre-media
HomeFeaturedΚοινωνικά Μέσα Δικτύωσης
Previous Next

Κοινωνικά Μέσα Δικτύωσης

Posted by: GAOnline , Τρίτη, 18 Οκτωβρίου, 2011

Ένα απαραίτητο εργαλείο μάρκετινγκ για όσους ασχολούνται με την εκτύπωση;

Τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης είναι τέλεια για την εύρεση παλαιών συμμαθητών με τους οποίους έχουμε χάσει επαφές αλλά και για να ενημερώνεστε για το τι κάνουν οι φίλοι σας. Είναι όμως εργαλεία μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας; Αξίζει το χρόνο και την προσπάθεια που χρειάζεται για την καθιέρωση – και την τακτική ενημέρωση – μιας παρουσίας σε μέσα όπως το twitter, το facebook και το linkedin;

Κάποιες σημαντικές διεθνείς επιχειρήσεις δείχνουν ξεκάθαρα ότι το πιστεύουν. Αρκετές από αυτές αποφεύγουν πιο κλασικούς τρόπους μάρκετινγκ και επενδύσουν όλο και περισσότερα σε προφίλ κοινωνικών μέσων δικτύωσης. Πολλοί έχουν χτίσει στρατιές followers για τα εμπορικά τους σήματα που αριθμούς ακόμα και εκατομμύρια (δείτε την παρουσία προϊόντων όπως το Red Bull και η Coca-Cola στο facebook). Άλλοι χρησιμοποιούν το κανάλι όχι μόνον ως μέσον σύνδεσης με τους πελάτες αλλά και ως ένα εργαλείο απευθείας πώλησης (η Heinz ξεκίνησε να πουλά μπουκάλια σάλτσας σε περιορισμένη έκδοση μέσω του Facebook, και δεν είναι η μόνη εταιρία που ακολουθεί αυτόν το δρόμο).

Αυτά τα μέσα δεν χρησιμοποιούνται μόνον από πολυεθνικές εταιρίες με προϊόντα ευρείας κατανάλωσης. Ένα λαμπρό παράδειγμα μιας εκτυπωτικής επιχείρησης που έχει αγκαλιάσει επιτυχώς τη δύναμη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι η Kodak. Η κατασκευάστρια εταιρία, η οποία απασχολεί ένα διευθυντής για αυτό το κομμάτι και μόνον, λέει ότι η χρήση κοινωνικών μέσων επηρέασε σημαντικά την επιχείρηση σε τέτοιο βαθμό, που τα ενσωμάτωσε στο communication mix της Kodak. Προτρέπει πλέον τους λιθογράφους να ξεκινήσουν να συνδιαλέγονται με το κοινό τους – να τους μιλούν και να τους ακούν – μέσω των καναλιών κοινωνικής δικτύωσης και έχει δημιουργήσει ένα χρήσιμο ‘how-to’ οδηγό για πελάτες που θέλουν να εκμεταλλευτούν εργαλεία όπως το Twitter, το Facebook και το LinkedIn.

Κάποιοι λιθογράφοι εκμεταλλεύονται στο έπακρο αυτά τα κανάλια. Ο αμερικανικός κολοσσός των εκτυπώσεων QuadGraphics έχει παρουσία στο Facebook, το YouTube, το LinkedIn και το Twitter, όπου φιλοξενεί μία #PrintChat συζήτηση σε εβδομαδιαία βάση με θέμα – φυσικά – την εκτύπωση. Στο Twitter η εταιρία είχε 4.000 followers. Από την άλλη, το βρετανικό λιθογραφείο The Local Printer χρησιμοποιεί το Twitter του για να πληροφορεί τους 1.250 followers με ειδικές προσφορές σε συγκεκριμένες ημέρες.

Είναι μία τάση που δείχνει μία μικρή πτώση. Πρόσφατες έρευνες έδειξαν ότι το 88% των εταιριών μέχρι το 2012 θα χρησιμοποιούν εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης στο μάρκετινγκ, ενώ πολλές από αυτές χρησιμοποιούν τα κοινωνικά μέσα αποκλειστικά ως μάρκετινγκ εργαλεία. Σε μία άλλη έρευνα, τα αποτελέσματα τόνισαν τον όλο και πιο σημαντικό ρόλο που θα παίξει η κοινωνική δικτύωση στο μελλοντικό marketing mix, με 47% των 17.000 ερωτηθέντων ανώτερων διοικητικών υπαλλήλων και ιδιοκτητών επιχειρήσεων να δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν την κοινωνική δικτύωση για να βρίσκουν νέους πελάτες. Το ποσοστό για το 2010 ήταν 40%. Επιπλέον, το 35% των ερωτηθέντων είπαν ότι σκοπεύουν να ξοδέψουν περισσότερα στο μέλλον για το κομμάτι της κοινωνικής δικτύωσης.

Η γοητεία του να ακολουθεί κανείς αυτό το δρόμο είναι σαφής: είναι εύκολος και προπαντώς δωρεάν. Ούτε το Facebook, ούτε το Twitter, ούτε το LinkedIn χρεώνουν τις επιχειρήσεις που θέλουν να στήσουν σελίδες με το εμπορικό τους σήμα και χρειάζονται λίγα δευτερόλεπτα για να καθιερώσει κανείς την παρουσία του.

Τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης δεν επιτρέπουν στις εταιρίες μόνο να έρχονται σε επαφή με τους πελάτες τους, αλλά μπορούν να καταστήσουν σε μάρκετινγκ εργαλείο τη διάδοση ‘από στόμα σε στόμα’!

Πρόκειται για ένα εν δυνάμει μάρκετινγκ εργαλείο που μπορούν να εκμεταλλευτούν οι εταιρίες – ιδιαίτερα οι καινούριες. Όμως οι επιχειρήσεις δεν θα πρέπει να βασίζονται αποκλειστικά στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης για τις μάρκετινγκ ανάγκες τους. Σε έρευνα, το 61% των ερωτηθέντων είπαν ότι οι εταιρίες δεν θα τα κατάφερναν εάν χρησιμοποιούσαν κοινωνική δικτύωση και online καμπάνιες αποκλειστικά ως μάρκετινγκ.

Κάντε, λοιπόν, αισθητή την παρουσία σας αν θέλετε, μην πέσετε όμως στην παγίδα να πιστέψετε ότι είναι πανάκεια για τα τυχόν προβλήματα στην προβολή της εταιρίας σας. Τα κοινωνικά μέσα είναι πολύ πιο αποτελεσματικά, όταν αποτελούν κομμάτι ενός ευρύτερου marketing mix.

Share!
Tweet

Related Posts

Global Inkjet 0017

Εξυπνότερες εκτυπώσεις στην αγορά

Η drupa 2016 όπως όλες οι drupa πριν, θα αποτελέσει ένα ορόσημο για την εκτυπωτική βιομηχανία. ...

Αλλάζει το τοπίο των ψηφιακών μέσων επικοινωνίας;

Κάποια πράγματα είναι αναντικατάστατα...

Μέσα από τη ματιά ενός... πουλιού

Leave a Reply Ακύρωση απάντησης

Δείτε επίσης

  • H ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ Μ. Α.Β.Ε.Ε επενδύει στην παραγωγικότητα και την ποιότητα 31 Μαΐου 2019
  • Η Χαΐτογλου Α.Ε. επιλέγει Durst Tau 330LM 23 Μαΐου 2019
  • H Ελλάδα διαπρέπει στα FESPA Awards 2019 23 Μαΐου 2019
  • Η Ελλάδα διαπρέπει στα FESPA AWARDS 2019 23 Μαΐου 2019
  • Νέο μοντέλο Océ Colorado 1650 για βέλτιστη ευελιξία 23 Μαΐου 2019
Copyright © 2014, gaonline.gr - Powered by Andreas Drakos.
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ