Για να γιορτάσει την 80η επέτειό της από την ίδρυσή της, η FUJIFILM Holdings Corporation δημιούργησε το νέο εταιρικό σλόγκαν “Value from Innovation.” Από σήμερα, η Fujifilm θα υιοθετήσει αυτό το σλόγκαν σε όλες της τις λειτουργίες.
Σε απάντηση στην δραματική μείωση της ζήτησης για φωτογραφικό φιλμ από το 2000, η FUJIFILM Holdings Corporation έχει πραγματοποιήσει μια σειρά από διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις. Η εταιρία έχει απομακρυνθεί από τον πυρήνα των δραστηριοτήτων της στο φωτογραφικό φιλμ και έχει ξαναγεννηθεί ως μια εταιρία που συμμετέχει πλέον σε ένα ευρύ φάσμα επιχειρηματικών δραστηριοτήτων. Ο Όμιλος Fujifilm επικεντρώνονται επί του παρόντος στην επένδυση πόρων διαχείρισης στους ακόλουθους έξι επιχειρηματικούς τομείς: της Yγείας- συμπεριλαμβανομένου του ιατρικού υλικού, φαρμάκων και καλλυντικών, των Συστημάτων Γραφικών Τεχνών- αναπτύσσοντας ένα ευρύ φάσμα εκτυπωτικού εξοπλισμού, των High Functional Materials- όπως ένα οπτικό φιλμ για οθόνες υγρών κρυστάλλων και εξαρτήματα για πάνελ αφής, των Οπτικών Συσκευών- συμπεριλαμβανομένων των τηλεοπτικών φακών και των εξαρτημάτων για δορυφορικά οπτικά συστήματα, της Ψηφιακής Απεικόνισης- με την ανάπτυξη των ψηφιακών φωτογραφικών μηχανών και photobooks και των Document Solutions- περιλαμβάνοντας την ευρεία γκάμα σύνθετου εξοπλισμού και μηχανημάτων της Fuji Xerox. Το Η εταιρικό σλόγκαν δημιουργήθηκε για να παρουσιάσει τη νέα κατεύθυνση και τους μελλοντικούς στόχους της Fujifilm παίρνει. Το σλόγκαν εκφράζει τη δέσμευση της Fujifilm στην εμβάθυνση της επικοινωνίας με τους πελάτες της, καθώς και στην περαιτέρω ενίσχυση της αξίας του brand της Fujifilm.
Το νέο εταιρικό σλόγκαν είναι “Value from Innovation.” Πέρα από την έκφραση της δέσμευσης της Fujifilm ότι θα συνεχίσει να δημιουργεί καινοτομικές τεχνολογίες, προϊόντα και υπηρεσίες που ενδυναμώνουν τις προοπτικές και διευρύνουν τους ορίζοντες των αυριανών επιχειρήσεων και lifestyle, το σλόγκαν αποδίδει περιληπτικά την επιθυμία της εταιρίας να συνδυάσει την τεχνολογία της με τους ανθρώπους, την τεχνογνωσία και την τεχνολοφία από όλο τον κόσμο τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά για να δημιουργεί καινοτομίες. Δημιουργήθηκε επίσης και ένα νέο brand statement για να εκφράσει αυτές τις δεσμεύσεις πιο συγκεκριμένα, ενώ το σλόγκαν συνοψίζει τα κύρια σημεία του.
Leave a Reply