To Dscoop ΕΜΕΑ 2015 τήρησε την υπόσχεσή του πως θα είναι το μεγαλύτερο Dscoop στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική (ΕΜΕΑ) μέχρι σήμερα. Στο Convention Centre του Δουβλίνου συγκεντρώθηκαν 1250 επαγγελματίες από 47 διαφορετικές χώρες για τρεις ημέρας εκπαίδευσης, έμπνευσης, γνώσης και δικτύωσης. «Είμαστε ικανοποιημένοι που καταφέραμε να διοργανώσουμε ακόμη ένα επιτυχημένο συνέδριο με τη βοήθεια των συνεργατών μας», είπε ο Jon Trolley, ιδιοκτήτης της Prime Print Group και πρόεδρος του Δ.Σ. στο Dscoop EMEA. «Η προσέλευση ξεπέρασε κάθε προσδοκία μας και το feedback για την ποιότητα των σεμιναριών και των θεμάτων που καλύψαμε ήταν ιδιαίτερα θετικό».
Την τελετή έναρξης σηματοδότησε μία δυναμική παράσταση από το Innova Irish Dance Company. O Jon Trolley ξεκίνησε την ομιλία του λέγοντας για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι όταν απευθύνονται σε ένα μεγάλο κοινό. «Όταν κάποιος είναι επάνω στη σκηνή αισθάνεται ευάλωτος. Αυτό το συναίσθημα είναι η δύναμη που οδηγεί στην καινοτομία, άρα και στην ανάπτυξη. Όταν ανοίγεσαι σε μία κατάμεστη αίθουσα και μπροστά σε 1200 άτομα και μοιράζεσαι τις σκέψεις σου, μόνο συναρπαστικά πράγματα μπορούν να συμβούν».
Ο διευθυντής του Dscoop EMEA, Peter van Teeseling, που πήρε αμέσως μετά το λόγο δήλωσε: «Θα σας εμπνεύσουμε με νέες ιδέες για να αναπτύξετε ακόμη περισσότερο τις επιχειρήσεις σας» «Θα έχουμε 40 από τις πιο ποιοτικές εκπαιδευτικές συνεδρίες, τρεις σπουδαίους κεντρικούς ομιλητές και 53 συνεργάτες στο μεγαλύτερο Solutions Showcase που είχαμε μέχρι σήμερα, το οποίο καλύπτει 4.000 τ.μ.»
Ο γενικός διευθυντής της HP Indigo, Alon Bar-Shany, ξεκίνησε την κεντρική ομιλία του με θέμα «Αυξανόμενη κερδοφορία: πετυχαίνοντας το στόχο με ένα χτύπημα» – ένα σλόγκαν εμπνευσμένο από το γκολφ, αν και ο ίδιος όπως παραδέχτηκε ξέρει ελάχιστα για αυτό το άθλημα. Έκανε μία ανασκόπηση, γυρίζοντας 20 χρόνια πίσω στην drupa 1995 που έλαβε για πρώτη φορά μέρος η Indigo, συγκρίνοντας την τότε εποχή με το σήμερα από τη μεριά της τεχνολογίας και του διαδικτύου – η διαφορά τεράστια, όπως καταλαβαίνετε. Και συνέχισε με τα έξι πράγματα που μπορούν να βοηθήσουν στην επίτευξη σημαντικών πραγμάτων σε μία επιχείρηση: όραμα, καινοτομία, αποτελεσματικότητα, επικέντρωση στον πελάτη, ποικιλομορφία και ανθρώπινο κεφάλαιο. Και ολοκλήρωσε την ομιλία του με ένα παράθεμα από τον Περικλή «Ελευθερία είναι το αγαθό εκείνων που έχουν το θάρρος να το υπερασπισθούν».
Τη δεύτερη μέρα του συνεδρίου ο πρόεδρος του Dscoop Global, Gary Peeling, έδωσε τις δικές του προβλέψεις. «Δουλεύουμε σκληρά για το όραμά μας για τα επόμενα δέκα χρόνια. Και αναρωτιόμαστε τι είναι αυτό που μπορούμε να κάνουμε μαζί και δεν μπορούμε σε μονάδες». Υποδεικνύοντας την επιτυχία του Dscoop, είπε πως σήμερα τα μέλη του είναι κατά μέσο όρο 15% πιο κερδοφόρα από μη μέλη που τυπώνουν με HP Indigo. Επίσης, στην ΕΜΕΑ ο οργανισμός έχει 1400 εταιρίες-μέλη με συνολικά 14.000 εργαζόμενους. «Αυτό μας κάνει μία μονάδα, ένα στρατό με τη δύναμη να αλλάξουμε όλοι μαζί τον κόσμο».
Το ίδιο βράδυ όσοι παρευρέθησαν στο συνέδριο είχαν την ευκαιρία να χαλαρώσουν και να διασκεδάσουν σε ένα πάρτι που διοργανώθηκε στο 6οροφο κτίριο της Guinness Storehouse. Στη γιορτή συμμετείχαν περισσότερα από 1000 άτομα, πίνοντας άφθονη μπύρα. Οι Bentley Boys έπαιζαν live και η μπύρα έρεε άφθονη. Κάποια στιγμή μάλιστα την μπάντα συνόδευσε με την ηλεκτρική του κιθάρα και ο Alon Bar-Shanny!
Το συνέδριο Dscoop Open περιελάμβανε συναρπαστικές ομιλίες, σεμινάρια και συζητήσεις με αντιπροσώπους από σημαντικές εταιρίες, brands και εμπόρους αλλά και σεμινάρια ειδικά για τις αγορές του μεγάλου σχήματος, των φωτογραφικών, των ετικετών και της συσκευασίας. Εκτός αυτών, 53 συνεργαζόμενες εταιρίες παρουσίασαν μια εγκενή γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών που προσδίδουν αξία στις επιχειρήσεις Η φετινή διοργάνωση είχε και κάποιες πρωτιές, όπως τη συνάντηση «Νέων Επιχειρηματιών» για επιχειρηματίες κάτω των 35 ετών. Οι συμμετέχοντες συγκεντρώθηκαν για να ακούσουν και να δικτυωθούν με επιτυχημένους πρωτοπόρους του κλάδου. Στα πλαίσια της φετινής διοργάνωσης έγινε και η πρώτη τελετή απονομής των βραβείων HP Inkspiration, που στόχο τους έχουν την αναγνώριση της καινοτομίας και της δημιουργικότητας των εταιριών που χρησιμοποιούν τεχνολογίες HP Indigo και HP inkjet. «Η ανταπόκριση στα βραβεία ξεπέρασε κάθε προσδοκία», είπε ο Pat O” Mahony, παρουσιαστής των βραβείων. «Κατατέθηκαν 200 μοναδικές συμμετοχές από 70 εταιρίες, μεταξύ των οποίων και η ελληνική εταιρία Fotolio & Typikon AE, η οποία κατάφερε να φτάσει στους τρεις φιναλίστ.
«Οι πελάτες της ΗΡ συνεχίζουν να τραβάνε μπροστά τον κλάδο μέσα από καινοτομίες, και είναι πολύ σημαντικό να τους βλέπεις να συναντιώνται στο Dscoop και να μοιράζονται τις γνώσεις και τις ιδέες τους», είπε ο Ronen Zioni, διευθυντής μάρκετινγκ της HP Graphic Solutions Business για την περιοχή ΕΜΕΑ. «Η ΗΡ είναι ιδιαίτερα υπερήφανη που υποστηρίζει το Dscoop και είμαστε ενθουσιασμένοι που παίρνουμε μέρος σε μία τόσο επιτυχημένη εκδήλωση για ακόμη μία χρονιά».
Το Dscoop δημιούργησε μία εφαρμογή (app) για την εκδήλωση, η οποία παρείχε στους συμμετέχοντες όλες τις πληροφορίες που θα μπορούσαν να χρειαστούν, όπως το πρόγραμμα του συνεδρίου, πληροφορίες για τους ομιλητές, ενημερώσεις για την εκδήλωση και απευθείας συνδέσμους στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης. Από το λανσάρισμά της, την εφαρμογή χρησιμοποίησαν 1000 άτομα και παρήγαγαν 250.000 interactions.
Η εκτύπωση έχει παρόν και μέλον
Η εκτύπωση δεν έχει πεθάνει – αυτό ήταν το εμψυχωτικό μήνυμα από το Andrew Davis, συγγραφέα με κορυφαίες πωλήσεις, στην τελική ομιλία του Dscoop Open. Ήρθε ο χρόνος να αναθεωρήσουμε τις στρατηγικές που ακολουθούμε στους τομείς της εκτύπωσης, του ηλεκτρονικού και του mobile, με τέτοιους τρόπους που να ενδυναμώνουν την εμπειρία που δημιουργούμε στο κοινό. Πρέπει να σταματήσουμε να κυνηγάμε το ηλεκτρονικό/ψηφιακό ρεύμα, το οποίο παρεπιμπτόντως έχει μέσο όρο ζωής 72 περίπου ώρες, και να ξεκινήσουμε την αξιοποίηση όσων έχουμε μάθει online και να προωθήσουμε το καλύτερο ηλεκτρονικό/ψηφιακό περιεχόμενο να τυπωθεί.
Απαιτείται αλλαγή στη νοοτροπία. Θα πρέπει να σπαταλάμε λιγότερο χρόνο για να υπερασπιζόμαστε την εκτύπωση. Τα τελευταία χρόνια βρισκόμαστε στριμωγμένοι στη γωνία, προσπαθώντας να πείσουμε τους ανθρώπους να τυπώσουν.
Όλες οι ηγετικές εταιρίες χρησιμοποιούν τα online κανάλια τους ώστε να προσδιορίσουν τι παραπάνω θέλουν οι πελάτες και να τους το δίνουν σε έντυπη μορφή.
«Η εκτυπωτική βιομηχανία μπορεί και πρέπει να συνεργαστεί με τους πελάτες της ώστε να αναπτύξουν νέα μοντέλα εσόδων» κατέληξε ο Andrew Davis.
Γεγονός αδιαμφισβήτητο είναι πως οι τυπογράφοι στην ουσία παρέχουν λύσεις για τους πελάτες μας. Συνεργάζονται στενά μ” αυτούς ώστε να προσδιορίσουν τις ανάγκες τους και να τις εξελίξουν σε λύσεις. Είναι καιρός ο κλάδος να υιοθετήσει μία παρόμοια προσέγγιση. Η κουλτούρα και η νοοτροπία της βιομηχανίας πρέπει να αλλάξει. Το ερώτημα είναι πως εκλαμβάνει η βιομηχανία τον εαυτό της. Πρέπει να εδραιωθεί ως ένας κάθετος προμηθευτής λύσεων για τις ανάγκες των πελατών της σε τομείς όπως το μάρκετινγκ. Αλλιώς θα πουλάμε ένα ακόμη εμπόρευμα και θα μειώνουμε την αξία όλων…
Το Dscoop EMEA 2016 θα γίνει στο Ισραήλ και θα προεδεύει ο Eran Friedman, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της Ilan Print Ltd.
Leave a Reply