Είναι αλήθεια πως η προσέγγιση του πελάτη έχει αλλάξει. Έτσι, η Ikea αποφάσισε να σταματήσει την εκτύπωση του καταλόγου της, στο πλαίσιο της συνεχούς μεταμόρφωσης της εταιρείας προς μία μαζικότερη ψηφιακή επικοινωνία με τους πελάτες.
Σύμφωνα με την Ikea, η συμπεριφορά του καταναλωτή και η εκμετάλλευση των μέσων επικοινωνίας άλλαξαν και ο έντυπος κατάλογος χρησιμοποιούνταν όλο και λιγότερο. Γι’ αυτόν τον λόγο, η μητρική εταιρεία Inter Ikea Systems BV πήρε την απόφαση να σταματήσει την κυκλοφορία του έντυπου καταλόγου. «Ο τρόπο που προσεγγίζουμε και αλληλεπιδρούμε με τους πελάτες μας έχει ήδη αλλάξει ποικιλοτρόπως. Θα συνεχίσουμε να βρίσκουμε νέους τρόπους να διαδίδουμε τη γνώση μας γύρω από την εσωτερική διακόσμιση, τα προϊόντα και τις λύσεις μας. Θέλουμε να δώσουμε έμπνευση στους ανθρώπους μέσα από νέες δυνατότητες, κανάλια και μορφέες», είπε ο Konrad Grüss, Γενικός Διευθυντής της Inter Ikea Systems BV.
Τα στοοιχεία δείχνουν ότι το ηλεκτρονικό της εμπόριο αυξήθηκε κατά 45% σε παγκόσμιο επίπεδο τον τελευταίο μόνον χρόνο, ενώ η ιστοσελίδα της www.ikea.com κατέγραψε περισσότερες από 4 δις επισκέψεις. Ταυτόχρονα η Ikea διεύρυνε τον τομέα των ψηφιακών υπηρεσιών και ανέπτυξε νέες εφαρμογές ώστε να προσφέρει στους πελάτες καλύτερη εμπειρία στις αγορές τους. Ο κατάλογος Ikea εξελίχθηκε σε έναν σημαντικό παράγοντα επιτυχίας για την εταιρεία τα 70 χρόνια λειτουργίας της. Κι αυτό επειδή φθάνει σε πολλά άτομα σε όλο τον κόσμο και πάντα έδινε λύσεις σε έπιπλα με προσιτές τιμές αλλά και ιδέες και συμβουλές για ένα χρηστικό σπίτι. Τη χρονιά της μεγαλύτερης κυκλοφορίας του καταλόγου μοιράστηκαν 200 εκατομμύρια αντίτυπα σε 69 διαφορετικές εκδοχές και 32 γλώσσες σε περισσότερες από 50 χώρες.
Leave a Reply