• Προεκτύπωση
  • Ψηφιακή Εκτύπωση
  • Εκτύπωση Offset
  • Χαρτί
  • Αναλώσιμα
  • Φινίρισμα
  • Pre-media
  • Προεκτύπωση
  • Ψηφιακή Εκτύπωση
  • Εκτύπωση Offset
  • Χαρτί
  • Αναλώσιμα
  • Φινίρισμα
  • Pre-media
HomeUncategorizedH Ipex 2014 κλείνει τις πόρτες της ελπίζοντας για ...
Previous Next

H Ipex 2014 κλείνει τις πόρτες της ελπίζοντας για νέα αρχή;

Posted by: GAOnline , Παρασκευή, 4 Απριλίου, 2014

Ipex 2014_Entrance

Όταν η Ipex 2014 έκλεισε τις πόρτες της το Σάββατο, η Informa Exhibitions εδραίωσε το μέλλον της έκθεσης και τη νέα κατεύθυνση του υπερσύγχρονου ExCeL London Exhibition και Conference Centre. Η έκθεση, που πραγματοποιήθηκε από τις 24 έως τις 29 Μαρτίου, σημείωσε συνολική προσέλευση 22.768 επισκεπτών, συμπεριλαμβανομένων των 3.532 εκθετών. Το 54% προήλθαν από τη Μεγ. Βρετανία, ενώ το υπόλοιπο 46% από άλλες χώρες.

«Με την ταχύτατα εξελισσόμενη εκτυπωτική βιομηχανία και τις προκλήσεις που αυτές οι αλλάγές φέρνουν, η Informa Exhibitions συνεργάστηκε στενά με τους μετόχους της ώστε να διασφαλίσει μια άκρως κατατοπιστική και ενδιαφέρουσα έκθεση  που προσέφερε μία ευρεία γκάμα πλεονεκτημάτων, και πάνω από όλα μία καλή απόσβεση στην επένδυση που έκαναν εκθέτες και επισκέπτες», είπε ο Peter Hall, γενικός διευθυντής της Informa Exhibitions. «Θέλω να ευχαριστήσω ιδιαιτέρως τους εκθέτες μας για την υποστήριξή τους, και είμαι πολύ χαρούμενος που μπορέσαμε να ανταποδώσουμε την  εμπιστοσύνη τους στην Ipex, παρέχοντάς τους ένα υψηλού επιπέδου διεθνές και βρετανικό κοινό, ώστε να αποδειχθεί η έκθεση μία σημαντικότατη διοργάνωση για τη διεθνή εκτυπωτική κοινότητα για το 2014».

Ο Olotunde Oyelone, διευθύνων σύμβουλος της Printmaster Limited στη Νιγηρία, είπε: «Επισκέπτομαι την Ipex εδώ και 20 περίπου χρόνια και ήθελα πολύ να δω τι θα προσέφερε η έκθεση. Βρήκα τα σεμινάρια του Masterclasses πολύ χρήσιμα, ιδιαίτερα εκείνο με τίτλο «Adding value in the label sector» (Προστιθέμενη Αξία στις Ετικέτες). Η γνώση είναι σημαντική για την πρόοδο μιας εκτυπωτικής επιχείρησης, και περιμένω εν αγωνίως να δω τον τρόπο που θα εξελιχθεί η Ipex στα επόμενα χρόνια. Επιπλέον, ο νέος χώρος διεξαγωγής της στο Λονδίνο είναι πολύ βολικός και οικονομικός για μένα».

Ο Nigel White, εμπορικός διευθυντής της The Henley and South Oxfordshire Standard, προσθέτει: «Η Πέμπτη ήταν η πρώτη μας μέρα στην Ipex, αλλά τώρα εύχομαι να είχαμε έρθει νωρίτερα. Τελικά, ήταν πολλές οι εταιρείες που θέλαμε να δούμε. Δεν νομίζω ότι προλάβαμε να τις δούμε όλες».

Όχι μόνον οι επισκέπτες, αλλά και οι εκθέτες της Ipex ανταποκρίθηκαν θετικά. Ο Olaf Lorenz, γενικός διευθυντής του τμήματος μάρκετινγκ της Konica Minolta Business Solutions Europe, είπε: «Η Ipex ήταν αυτό που θέλαμε και ικανοποίησε τους στόχους μας. Καθημερινά, λαμβάναμε 600 leads και περισσότερες από 40 επιστολές ενδιαφέροντος, ενώ κλείσαμε και κάποιες πωλήσεις. Βάση της εμπειρίας μας σε τετοιου είδους εκθέσεις, είμαστε σίγουροι ότι η Ipex θα μας δώσει πωλήσεις που θα ξεπεράσουν τα 3,5 εκατομμύρια ευρώ».

Ipex 2014_Aisles 1

Η Lumejet, που πήρε για πρώτη φορά μέρος σε Ipex, είναι ικανοποιημένη με την επιλογή της: Ειλικρινά κατενθουσιαστήκαμε με την Ipex 2014, ξεπέρασε τις προσδοκίες μας», είπε ο Miles Bentley, εμπορικός διευθυντής της εταιρείας. «Είμαστε τυχεροί γιατί οι Ipex ήρθε την κατάλληλη για εμάς στιγμή. Μας απέφερε ποιοτικές επαφές και δεν σταματήσαμε ούτε λεπτό από τη στιγμή που η Ipex άνοιξε την πόρτα της».

Εκτός από την έκθεση, η Ipex είχε οργανώσει και ένα πλήρες πρόγραμμα σεμιναρίων που δεν είχε γίνει σε καμία άλλη εκτυπωτικο-κεντρική έκθεση. Στη διάρκεια των έξι ημερών, περισσότεροι από 170 ειδικοί του κλάδου συμμετείχαν στους ειδικά διαμορφωμένους χώρους των World Print Summit, Masterclasses και Cross Media Production, που παρείχαν πρακτικές, νέες ιδέες, δυνατότητες και λύσεις που μπορούν να ενσωματώσουν οι λιθογράφοι στις εταιρείες τους. Πολλοί ήταν όσοι παρακολούθησαν τα συνολικά 115 σεμινάρια, ενώ κάποια από αυτά είχαν ακόμα και όρθιους.

Η Kathy Sletten, υπεύθυνη εκτυπώσεων για την Estee Lauder, μίλησε στα πλαίσια του σεμιναρίου “An Audience with the Print Buyers’. Μετά την ομιλια της δήλωσε: «Με κατέπληξε θετικά το γεγονός ότι το κοινό μας έδειξε τόσο ενδιαφέρον – μάλιστα κάποιοι από τους συμμετέχοντες μου έδωσαν πράγματα να σκεφτώ… Δεν σταματούμε ποτέ να μαθαίνουμε από τους άλλους, αρκεί να υπάρχει διάλοφοα. Το World Print Summit στην Ipex 2014 παρείχε το τέλειο βήμα για κάποιες σπουδαίες συζητήσεις».

Μικρομεσαίοι λιθογράφοι παρακολούθησαν τα πρακτικά σεμινάρια Masterclasses, τα οποία είχαν θεματολογία για λύσεις και αντιμετώπιση επιχειρηματικών θεμάτων για την βελτίωση της παραγωγής και την υποστήριξη της επιχειρηματικής ανάπτυξης. O Bill Campbell, διευθύνων σύμβολους αυστραλιανού λιθογραφείου, είπε: «Τα Ipex Masterclasses ήταν ο κύριος λόγος επίσκεψής μας στην Ipex 2014. Τελικά, διαπιστώνω ότι θα μας βοηθήσουν να αποφασίσουμε ποια κατεύθυνση θα ακολουθήσουμε ως εταιρεία. Από εμπορικής άποψης, μας παρείχαν σαφήνεια σε αρκετούς βασικούς τομείς που μας ενδιαφέρουν».

Στο content driven Cross Media Production, που έγινε από τις 25 έως τις 27 Μαρτίου, οι συμμετέχοντες έμαθαν με ποιον τρόπο μπορούν να ενσωματώσουν αποτελεσματικό στρατηγικές πολλαπλών καναλιών επικοινωνιας μεταξύ άλλων στο 1:1 μάρκετινγ, και το direct marketing. Οι συμμετέχοντες στην Ipex ομόφωνα εξέφρασαν την άποψη ότι αυτό θα έπρεπε να αποτελέσει ένα σημαντικό στοιχείο στο μελλοντικό σχειδασμό της Ipex – κάτι που υποστήριξαν και αρκετοί εκθέτες.

Ο καινοτομικός διαγωνισμός Ipex Make-Ready Challenge, μία χορηγία της εταιρείας Burnetts, είχε μεγάλη επιτυχία μεταξύ των επισκεπτών. Αυτός ο διασκεδαστικός διαγωνισμός είχε 24 συμμετέχοντες από όλο τον κόσμο, οι οποίοι ανταγωνίστηκαν σε ταχύτητα επάνω σε ένα πεντάχρωμο πιεστήριο Heidelberg. O Βρετανός διαγωνιζόμενος Tony Dowd ήρθε πρώτος με χρόνο 4 λεπτά και 53 δεύτερα, και ανακηρύχθηκε νικητής στην προετοιμασία ενός πιεστηρίου.

Το Inspiration Avenue έδωσε στους επισκέπτες μία εκλεκτική μίκη οπτικών και πραγματικών στοιχείων, τα οποία παρουσίασαν πόσο σημαντική είναι η εκτύπωση.

Ipex 2014_Inspiration Avenue

Και το Eco Zone, μία χορηγία της Komori, αποτέλεσε δημοφιλή προορισμό για τους επισκέπτες. «Η Komori έχει μακρόχρονη ιστορία στο να χρησιμοποιεί σημαντικές κλαδικές εκθέσεις με στόχο να τονίζει τα πλεονεκτήματα των καινοτομικών προϊόντων και της τελευταίας τεχνολογίας. Αυτή ήταν και η φιλοσοφία πίσω από την απόφαση της Κomori να σπονσοράρει το Ipex Eco Zone», είπε ο Steve Turner, διευθυντής πωλήσεων του τμήματος πιεστηρίων φύλλου της Komori UK. «Οι παρουσιάσει του Komori H-UV curing συστήματος, με τα πολλά οικολογικά χαρακτηριστικά του, γέννησαν σοβαρό ενδιαφέρον από πολλούς επισκέπτες with its many ecological strengths, generated serious interest from a wide range of visitors from within and outside the UK.»

To Future Innovations Zone, το οποίο συμπεριέλαβε τρία διαφορετικά τμήματα καλύπτοντας την 3D εκτύπωση, την εκτύπωση ηλεκτρονικών και τα φωτογραφικά προϊόντα, παρουσίασε τεχνολογίες που αναμένεται να έχουν ταχύτατη ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια.

Ο Nicolas Bernardin, συνιδιοκτήτης της Ceradrop, είπε: «Το Future Innovations Zone στην Ipex μας έδωσε μία ευκαιρία να ενημερωθούμε για τις δυνατότητες της εκτύπωσης ηλεκτρονικών. Μια μεγάλη μίξη επισκεπτών από τη Μεγ. Βρετανία, την Ευρώπη, τις ΗΠΑ, τη Μέση Ανατολή και την Ασία ενθουσιάστηκαν με τις δυνατότητες των μηχανημάτων μας X-Serie και με το τι θα μπορούσε αυτό να σημαίνει για την επικοινωνία στους τομείς της εμπορικής εκτύπωσης και της συσκευασίας. Μας εντυπωσίασε το ενδιαφέρον που λάβαμε για την τεχνολογία μας, μία περιέργεια που θεωρώ ότι ικανοποιήσαμε και τώρα ανυπομονούμε να πραγματοποιήσουμε επιχειρηματικές ευκαιρίες στο μέλλον».

Και συνεχίζει ο Peter Hall: «Οι πρώτες γνώμες των συμμετεχόντων στην Ipex επιβεβαιώνουν ότι οι αλλαγές που κάναμε και η νέα θεματολογία που παρουσιάσαμε έδωσαν περισσότερους λόγους στους επισκέπτες να έρθουν στην έκθεση. Μας βοήθησε επίσης να δημιουργήσουμε μία πολύπλευρη έκθεση που να υποστηρίζει πλήρως τη βιομηχανία. Πιστεύω ότι η Ipex 2014 έθεσε το ρυθμό για μελλοντικές εκδηλώσεις».

Και ο Patrick Martell, διευθύνων σύμβουλος της St Ives και πρόεδρος της Ipex 2014, καταλήγει: «Κάθε φορά που επισκεπτόμουν το ExCeL κατά τη διάρκεια της έκθεσης, υπήρχε πραγματικό ενδιαφέρον. Μου άρεσε πολύ που έβλεπα βρετανούς επισκέπτες αλλά και επισκέπτες από όλο τον κόσμο, οι οποίοι παρακολούθησαν την έκθεση για να μάθουν, να δικτυωθούν και να κλείσουν συμφωνίες. Η Ipex 2014 απέδειξε ότι ο συνδυασμός εκθετών, που αντιπροσώπευαν ολόκληρη την αλυσίδα παροχής για τις εκτυπώσεις, με την υποστήριξη ενός δυνατού προγράματος είναι το μέλλον όλων των εκθέσεων, συμπεριλαμβανομένης και της Ipex».

Η επόμενη διοργάνωση, η Ipex 2018 στο ExCeL Λονδίνου από τις 19 έως τις 24 Μαρτίου 2018.

Share!
Tweet

Related Posts

Ρεκόρ επισκεπτών στην Labelexpo Europe 2017

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Δούνιας & Σια: Με επιτυχία στην πρώτη γραμμή

Ένα χρόνο μετά την εγκατάσταση του παραγωγικού συστήματος εκτύπωσης Xerox iGen4 στην εταιρεία Δ ...
Xerox-Brenva-HD

H Xerox αναστατώνει την αγορά του inkjet

Drupa 2016 – H Xerox φέρνει αναστάτωση στο inkjet με δύο νέες πλατφόρμες, που έχουν σχεδιαστεί ...
12043169_1025189500835240_6885124025646450054_n

H Unimag στην Labelexpo 2015

Η εταιρεία Unimag συμμετείχε με έξι στελέχη της στην έκθεση LabelExpo 2015 στις Βρυξέλλες στα π ...

Leave a Reply Ακύρωση απάντησης

Δείτε επίσης

  • Τίτλοι τέλους για μία ιστορική χαρτοβιομηχανία 10 Μαΐου 2021
  • Η Virtual.Drupa στις οθόνες μας! 21 Απριλίου 2021
  • Το χαρτί παίρνει… φωτιά! 19 Απριλίου 2021
  • virtual.drupa 2021 – Η Heidelberg παρουσιάζει την αυτόνομη παραγωγή εκτύπωσης με ολοκληρωμένες λύσεις 16 Απριλίου 2021
  • Aνακυκλωμένες ετικέτες θερμικού χαρτιού από την Avery Dennison 19 Ιανουαρίου 2021
Copyright © 2014, gaonline.gr - Powered by Andreas Drakos.
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ