• Προεκτύπωση
  • Ψηφιακή Εκτύπωση
  • Εκτύπωση Offset
  • Χαρτί
  • Αναλώσιμα
  • Φινίρισμα
  • Pre-media
  • Προεκτύπωση
  • Ψηφιακή Εκτύπωση
  • Εκτύπωση Offset
  • Χαρτί
  • Αναλώσιμα
  • Φινίρισμα
  • Pre-media
HomeFeaturedH Ipex 2014 σε ExCel πορεία…
Previous Next

H Ipex 2014 σε ExCel πορεία…

Posted by: GAOnline , Τετάρτη, 20 Ιουνίου, 2012

Έχει ήδη καλυφθεί το 70% των 100.000 τ.μ. εκθεσιακού χώρου στο ExCel Center του Λονδίνου.

Mετά το λανσάρισμα της Ipex 2014 με το άκρως επιτυχημένο “Stars in Print” στην drupa 2012, μία εκδήλωση στην οποία συμμετείχαν περισσότερα από 100 ανώτερα στελέχη του κλάδου, ​​οι διοργανωτές της Ipex 2014 διοργανωτές ανακοίνωσαν ότι πάνω από το 70% των 100.000 τ.μ. εκθεσιακού χώρου στο ExCel Center του Λονδίνου έχει καλυφθεί.

«Μετά από μια άκρως επιτυχημένη drupa, είμαστε ενθουσιασμένοι με την δέσμευση εκθεσιακού χώρου από σημαντικούς προμηθευτές της βιομηχανίας», σχολιάζει ο Τρέβορ Κρόφορντ, διευθυντής της Informa Print & Media Group. «Οι εκθέτες ήταν εξαιρετικά αισιόδοξοι σχετικά με την μετακόμιση της Ipex στο Λονδίνο και τη νέο, πιο φιλική προς το επισκέπτη διάταξη της έκθεσης στο Excel. Ομοίως, οι προμηθευτές είναι σίγουροι ότι η νέα τοποθεσία διεξαγωγής της έκθεσης θα αυξήσει τη διεθνή απήχηση και θα προσελκύσουν νέο κοινό, συμπεριλαμβανομένων των τεχνικών εκτύπωσης από διάφορες κάθετες αγορές».

Και συνεχίζει: «Η drupa 2012 έδειξε και πάλι τη σημασία των μεγάλων διεθνών εκθέσεων ως μια πλατφόρμα ενημέρωσης των επαγγελματιών για τις καινοτομίες της βιομηχανίας, και ως χώρο όπου δημιουργούνται επιχειρηματικές ευκαιρίες και κλείνουν συμφωνίες».

Ορισμένοι εκθέτες έχουν αυξήσει σημαντικά τα τετραγωνικά των περιπτέρων τους. Ειδικότερα, η EFI έχει αυξηθεί το μέγεθος του περιπτέρου της κατά 740%, ενώ η JMD Machinery έχει δεσμευτεί σε μια αύξηση της τάξης του 240%, h Up Group κατά 233%, η Impika κατά 108%, η Konica Minolta κατά 95%, η Canon κατά 31%, ενώ οι Ricoh Ευρώπης, Epson, Hans Grohni/Printers Superstore, Screen, Xeikon, Fujifilm, Horizon / IFS,  Agfa και Duplo έχουν δεσμευτεί για μεγαλύτερες περίπτερα στην έκθεση του 2014. Συνολικά, οι μεγαλύτερες εταιρίες του ψηφιακού τομέα της Ipex έχουν αυξήσει τα περίπτερά τους κατά 32%.

«Με τη μετεγκατάσταση της Ipex στο Λονδίνο γα το 2014, πιστεύουμε ότι η έκθεση θα προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες από ποτέ, ειδικά από την ευρωπαϊκή ήπειρο, την Ασία και τη Νότια Αμερική», δήλωσε ο Φρανκ Τούκμαντελ, αντιπρόεδρος εταιρικού μάρκετινγκ της EFI. «Για να δείξουμε την πρόσφατη ανάπτυξη της επιχείρησής μας, καθώς και την επιτυχία των πελατών μας, αποφασίσαμε να φερουμε ολόκληρη την γκάμα των προϊόντων της EFI στην ερχόμενη έκθεση. Εκτός από το λογισμικό μας και την τεχνολογίας Fiery, θα δείξουμε επίσης την πλήρη σειρά μας σε inkjet λύσεις. H EFI βάζει Ipex στην κορυφή της λίστας για τις εκθέσεις του 2014 στην Ευρώπη – το περίπτερό μας θα είναι περίπου οκτώ φορές το μέγεθος του περιπτέρου που είχαμε στην Ipex 2010, ώστε περισσότεροι πελάτες να εξερευνήσουν τις δυνατότητες της εξόδου υψηλής αξίας και να βελτιώσουν την αποδοτικότητα των επιχείρησεών τους».

Το ταξίδι Ipex

Οι επισκέπτες της drupa ήταν οι πρώτοι μάρτυρες των αποκαλυπτηρίων του νέου εμπορικού σήματος της Ipex, που δείχνει μια ιδιαίτερη πυξίδα που αναδεικνύει το ρόλος της Ipex -να βοηθά τους λιθογράφους στο ταξίδι τους μέσα από το συνεχώς μεταβαλλόμενο και εξελισσόμενο τοπίο των γραφικών τεχνών και της επικοινωνίας. Το κεντρικό θέμα της μάρκετινγκ καμπάνιας της Ipex με θέμα “ανακαλύπτοντας” και “διευρύνοντας” τονίζει το ρόλο που παίζει η εκτύπωση στον 21ο αιώνα και αντικατοπτρίζει τη φήμη Ipex στο να είναι στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας.

«Το feedback για την εντυπωσιακή πυξίδα μας ως κεντρική εικόνα του προωθητικού μας υλικού ήταν εξαιρετικά θετικό, μιας και οι λιθογράφοι μπορούν εύκολα να ταυτιστούν με τα βασικά μηνύματα που κρύβονται πίσω της», εξηγεί ο Νικ Κρεγκ Γουόλερ, διευθυντής μάρκετινγκ της Ipex 2014. «Αυτό άλλωστε ανέφεραν και κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης που διοργανώσαμε στην drupa για περισσότερους από 100 δημοσιογράφους από τον κλαδικό τύπο».

Ετικέτες:Ipex, Εκθέσεις

Share!
Tweet

Related Posts

20201014_1_End-to-end

virtual.drupa 2021 – Η Heidelberg παρουσιάζει την αυτόνομη παραγωγή εκτύπωσης με ολοκληρωμένες λύσεις

H Heidelberg παρουσιάζει στη virtual.drupa 2021 (20-23 Απριλίου 2021) τη σειρά λύσεων που διαθέ ...
drupa16_MT1746

Η drupa 2021 αναβάλλεται και γίνεται virtual.drupa

Μετά από πολλές συζητήσεις με εκθέτες και σνεργάτες, αποφασίστηκε η αναβολή της durpa 2021 λόγω ...
FESPA-2019-2-scaled

Οι εκθέτες προετοιμάζονται για την FESPA Global Print Expo 2021

Οι εκθέσεις FESPA Global Print Expo and European Sign Expo 2021 (9-12 Μαρτίου 2021, RAI Amsterd ...
FESPA-2019-Awards---Young-Star-gold-winner

H Ελλάδα διαπρέπει στα FESPA Awards 2019

  Οι νικητές των φετεινών FESPA Awards ανακοινώθηκαν στο ετήσιο Gala Dinner της FESPA που ...

Leave a Reply Ακύρωση απάντησης

Δείτε επίσης

  • Τίτλοι τέλους για μία ιστορική χαρτοβιομηχανία 10 Μαΐου 2021
  • Η Virtual.Drupa στις οθόνες μας! 21 Απριλίου 2021
  • Το χαρτί παίρνει… φωτιά! 19 Απριλίου 2021
  • virtual.drupa 2021 – Η Heidelberg παρουσιάζει την αυτόνομη παραγωγή εκτύπωσης με ολοκληρωμένες λύσεις 16 Απριλίου 2021
  • Aνακυκλωμένες ετικέτες θερμικού χαρτιού από την Avery Dennison 19 Ιανουαρίου 2021
Copyright © 2014, gaonline.gr - Powered by Andreas Drakos.
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ