Έχει ήδη καλυφθεί το 70% των 100.000 τ.μ. εκθεσιακού χώρου στο ExCel Center του Λονδίνου.
Mετά το λανσάρισμα της Ipex 2014 με το άκρως επιτυχημένο “Stars in Print” στην drupa 2012, μία εκδήλωση στην οποία συμμετείχαν περισσότερα από 100 ανώτερα στελέχη του κλάδου, οι διοργανωτές της Ipex 2014 διοργανωτές ανακοίνωσαν ότι πάνω από το 70% των 100.000 τ.μ. εκθεσιακού χώρου στο ExCel Center του Λονδίνου έχει καλυφθεί.
«Μετά από μια άκρως επιτυχημένη drupa, είμαστε ενθουσιασμένοι με την δέσμευση εκθεσιακού χώρου από σημαντικούς προμηθευτές της βιομηχανίας», σχολιάζει ο Τρέβορ Κρόφορντ, διευθυντής της Informa Print & Media Group. «Οι εκθέτες ήταν εξαιρετικά αισιόδοξοι σχετικά με την μετακόμιση της Ipex στο Λονδίνο και τη νέο, πιο φιλική προς το επισκέπτη διάταξη της έκθεσης στο Excel. Ομοίως, οι προμηθευτές είναι σίγουροι ότι η νέα τοποθεσία διεξαγωγής της έκθεσης θα αυξήσει τη διεθνή απήχηση και θα προσελκύσουν νέο κοινό, συμπεριλαμβανομένων των τεχνικών εκτύπωσης από διάφορες κάθετες αγορές».
Και συνεχίζει: «Η drupa 2012 έδειξε και πάλι τη σημασία των μεγάλων διεθνών εκθέσεων ως μια πλατφόρμα ενημέρωσης των επαγγελματιών για τις καινοτομίες της βιομηχανίας, και ως χώρο όπου δημιουργούνται επιχειρηματικές ευκαιρίες και κλείνουν συμφωνίες».
Ορισμένοι εκθέτες έχουν αυξήσει σημαντικά τα τετραγωνικά των περιπτέρων τους. Ειδικότερα, η EFI έχει αυξηθεί το μέγεθος του περιπτέρου της κατά 740%, ενώ η JMD Machinery έχει δεσμευτεί σε μια αύξηση της τάξης του 240%, h Up Group κατά 233%, η Impika κατά 108%, η Konica Minolta κατά 95%, η Canon κατά 31%, ενώ οι Ricoh Ευρώπης, Epson, Hans Grohni/Printers Superstore, Screen, Xeikon, Fujifilm, Horizon / IFS, Agfa και Duplo έχουν δεσμευτεί για μεγαλύτερες περίπτερα στην έκθεση του 2014. Συνολικά, οι μεγαλύτερες εταιρίες του ψηφιακού τομέα της Ipex έχουν αυξήσει τα περίπτερά τους κατά 32%.
«Με τη μετεγκατάσταση της Ipex στο Λονδίνο γα το 2014, πιστεύουμε ότι η έκθεση θα προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες από ποτέ, ειδικά από την ευρωπαϊκή ήπειρο, την Ασία και τη Νότια Αμερική», δήλωσε ο Φρανκ Τούκμαντελ, αντιπρόεδρος εταιρικού μάρκετινγκ της EFI. «Για να δείξουμε την πρόσφατη ανάπτυξη της επιχείρησής μας, καθώς και την επιτυχία των πελατών μας, αποφασίσαμε να φερουμε ολόκληρη την γκάμα των προϊόντων της EFI στην ερχόμενη έκθεση. Εκτός από το λογισμικό μας και την τεχνολογίας Fiery, θα δείξουμε επίσης την πλήρη σειρά μας σε inkjet λύσεις. H EFI βάζει Ipex στην κορυφή της λίστας για τις εκθέσεις του 2014 στην Ευρώπη – το περίπτερό μας θα είναι περίπου οκτώ φορές το μέγεθος του περιπτέρου που είχαμε στην Ipex 2010, ώστε περισσότεροι πελάτες να εξερευνήσουν τις δυνατότητες της εξόδου υψηλής αξίας και να βελτιώσουν την αποδοτικότητα των επιχείρησεών τους».
Το ταξίδι Ipex
Οι επισκέπτες της drupa ήταν οι πρώτοι μάρτυρες των αποκαλυπτηρίων του νέου εμπορικού σήματος της Ipex, που δείχνει μια ιδιαίτερη πυξίδα που αναδεικνύει το ρόλος της Ipex -να βοηθά τους λιθογράφους στο ταξίδι τους μέσα από το συνεχώς μεταβαλλόμενο και εξελισσόμενο τοπίο των γραφικών τεχνών και της επικοινωνίας. Το κεντρικό θέμα της μάρκετινγκ καμπάνιας της Ipex με θέμα “ανακαλύπτοντας” και “διευρύνοντας” τονίζει το ρόλο που παίζει η εκτύπωση στον 21ο αιώνα και αντικατοπτρίζει τη φήμη Ipex στο να είναι στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας.
«Το feedback για την εντυπωσιακή πυξίδα μας ως κεντρική εικόνα του προωθητικού μας υλικού ήταν εξαιρετικά θετικό, μιας και οι λιθογράφοι μπορούν εύκολα να ταυτιστούν με τα βασικά μηνύματα που κρύβονται πίσω της», εξηγεί ο Νικ Κρεγκ Γουόλερ, διευθυντής μάρκετινγκ της Ipex 2014. «Αυτό άλλωστε ανέφεραν και κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης που διοργανώσαμε στην drupa για περισσότερους από 100 δημοσιογράφους από τον κλαδικό τύπο».
Leave a Reply