• Προεκτύπωση
  • Ψηφιακή Εκτύπωση
  • Εκτύπωση Offset
  • Χαρτί
  • Αναλώσιμα
  • Φινίρισμα
  • Pre-media
  • Προεκτύπωση
  • Ψηφιακή Εκτύπωση
  • Εκτύπωση Offset
  • Χαρτί
  • Αναλώσιμα
  • Φινίρισμα
  • Pre-media
HomeΨηφιακή ΕκτύπωσηΗ Κonica Μinolta Νο 1 και στο Production Printing ...
Previous Next

Η Κonica Μinolta Νο 1 και στο Production Printing

Posted by: GAOnline , Τρίτη, 19 Νοεμβρίου, 2013

Η Konica Minolta συνεχίζει να ενδυναμώνει τη θέση της στο κομμάτι του Production Printing.

Η Konica Minolta συνεχίζει να ενδυναμώνει τη θέση της στο κομμάτι του Production Printing, επιτυγχάνοντας την πρώτη θέση στα έγχρωμα εκτυπωτικά συστήματα μεσαίας παραγωγικότητας το πρώτο εξάμηνο του 2013. Ο επόμενος στόχος της εταιρίας είναι να γίνει Νο 1 σε αυτό το κομμάτι, σε ό,τι αφορά τον όγκο των εκτυπώσεων.

Στο ELC 2013 η εταιρία μίλησε για τη στρατηγική που θα ακολουθήσει.

«Η ψηφιακή εκτύπωση είναι έτοιμη να διεισδύσει ακόμη περισσότερο τα επόμενα χρόνια στο κομμάτι του Production Printing», λέει ο Μασατόσι Ματσουζάκι, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Konica Minolta Inc. «Μία μακροπρόθεσμη τάση είναι ότι τα εκτυπωτικά τιράζ γίνονται όλο και πιο μικρά, τη στιγμή που αυξάνεται η δημιουργία διαφορετικών εκδόσεων στην εκτύπωση εγγράφων. Αυτό δημιουργεί πίεση στους χρόνους και την πολυπλοκότητα της παραγωγής, αποσαθρώνοντας την αγορά για την όφσετ εκτύπωση, δεδομένου ιδίως ότι τα ψηφιακά εκτυπωτικά μηχανήματα απαιτούν πολύ λίγότερο χρόνο προετοιμασίας».

Όμως, δεν είναι μόνον τα οικονομικά που οδηγούν τη στροφή στην ψηφιακή εκτύπωση. Τα ψηφιακά συστήματα έχουν επίσης περισσότερες δυνατότητες σε τομείς όπως το inline φινίρισμα και την εκτύπωση μεταβλητών δεδομένων. Ένας ακόμη παράγοντας που ενδυναμώνει αυτή την τάση θα είναι η έντονη ζήτηση για αυτοματισμό της ροής εργασιών και η ηλεκτρονική υποβολή εργασιών στo Production Printing καθως οι επιχειρήσεις ψάχνουν να ελαχιστοποιήσουν την ανθρώπινη παρέμβαση στις διαδικασίες. Ένας ακόμη συμβάλλοντας παράγοντας είναι η ανάπτυξη του αυτοματισμού μάρκετινγκ. «Οι πελάτες συνειδητοποιούν ότι χρειάζεται να εισάγουν καινοτομίες όπως trigger-based προγράμματα καθώς ξεκινά η διάθεση εξειδικευμένου λογισμικού», λέει ο πρόεδρος της Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH, Κεν Οσούγκα. «Όμως οι πελάτες χρειάζονται υποστήριξη στην εκτέλεση αυτών των προγραμμάτων και σε αυτό το σημείο η τεχνογνωσία της Konica Minolta μπορεί να κάνει τη διαφορά».

Οι συνεργάτες μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες να μειώσουν τα χειροκίνητα στάδια στην εκτυπωτική τους διαδικασία, αυξάνοντας έτσι την απόδοση και την παραγωγικότητα. Οι συνεργάτες μπορούν επίσης να βοηθήσουν τους πελάτες στην εφαρμογή επιλογών προεπισκόπισης, όπως δίνονται αυτές από την ψηφιακή εκτύπωση. «Η τεχνολογία web-to-print σημαίνει ότι οι πελάτες μπορούν να έχουν διαφάνεια σε ό,τι αφορά την κατάσταση της παραγγελίας, ακόμη και τα κόστη», λέει ο κος Οσούγκα. «Επίσης, το web-to-print επιτρέπει την online τιμολόγηση και πληρωμή, ανοίγοντας συναρπαστικές νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες. Οι συνεργάτες μας μπορούν να τις υποστηρίξουν, διασφαλίζοντας την 24-7-365 διαθεσιμότητα των εκτυπωτικών λειτουργιών ενός πελάτη». Το web-to-print αναπτύσσετι γρήγορα σε web-to-finish και web-to-product offers, δίνοντας ολοκληρωμένες online εκτυπωτικές υπηρεσίες βασισμένες σε πλήρως αυτοματοποιημένες ροές εργασιών που περιλαμβάνουν τα πάντα. Οι παροχείς μπορούν να δημιουργήσουν μοντέρνα portals για εταιρικούς και μεμονωμένους αγοραστές εκτυπώσεων, χρησιμοποιώντας πλήρως αυτοματοποιημένες προεκτυπωτικές ροές εργασιών που να καλύπτουν την εκτύπωση και το φινίρισμα, ακόμα και τη διαχείριση της διοικητικής πλευράς σχεδόν χωρίς καμία ανάγκη ανθρώπινης παρέμβασης.

Στις νέες τάσεις στο ψηφιακό Production Printing επίσης περιλαμβάνονται τα cross media και το one-to-one marketing. Το τελευταίο περιλαμβάνει έντυπο υλικό που αποβλέπει ειδικά στις μεμονωμένες ανάγκες και προτιμήσεις ενός τελικού πελάτη, αλλά έχει δημιουργηθεί μέσω του Production Printing επωφελούμενο ως εκ τούτου από την ταχύτητα και την κλίμακα αυτής της τεχνολογίας. Οι cross-media προσφορές, από την πλευρά τους, δίνουν τη δυνατότητα στους εκτυπωτές να παράγουν υλικά που να περιλαμβάνουν εξατομικευμένα QR codes, παρέχοντας στους χρήστες το λεγόμενο PURL (personal uniform resource locator). Mε άλλα λόγια, μια ιστοσελίδα που έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά μεταξύ του πωλητή και του πελάτη.

Μεταξύ των πολλών ακόμη πλεονεκτημάτων του ψηφιακού Production Printing, ξεχωρίσουν τα ενισχυμένα υλικά. «Εκεί που οι πελάτες είχαν μία επιλογή επιχρισμένου ή μη επιχρισμένου υλικού, σήμερα μπορούν να σκεφτούν και τα συνθετικά υλικά για εξωτερική χρήση», λέει ο κος Οσούγκα «ή τα ευαίσθητα στην πίεση υλικά, ή τα dimensional υλικά όπως κρεμάστες πόρτας ή κουτιά ή ακόμα και υλικά που έχουν ήδη περφορέ. Όλα αυτά τυπώνονται από ένα ψηφιακό μηχάνημα, το οποίο διευρύνει φοβερά το φάσμα των εκτυπωτικών υλικών και των σχετικών μάρκετινγκ επιλογών.

Η Konica Minolta πιστεύει ότι η αγορά είναι πλέον ώριμη για σημαντικές επενδύσεις στην ψηφιακή τεχνολογία. «Είμαστε μάρτυρες μίας ευρείας αλλαγής γεννεών καθώς οι ιδιοκτήτες και τα διευθυντικά στελέχη των εκτυπωτικών επιχειρήσεων αφήνουν το χώρο στους νεώτερους διαδόχους τους. Αυτή η ανανέωση στη διοίκηση θα σημαίνει ότι αυτοί οι decision-makers είναι οι «προχωρημένοι» της ψηφιακής και κατά συνέπεια είναι πιθανότερο να επιλέξουν τα ψηφιακά μας συστήματα», επιπε ο κος Ματσουζάκι. «Οι υπηρεσίες που προσφέρουμε στους πελάτες μας στόχο έχουν να διευκολύνουν τη μετάβασή τους στην ψηφιακή, επιτρέποντάς μας να θεωρούμαστε συνεργάτες επιλογής για τις γρήγορα εξελισσόμενες εκτυπωτικές προϋποθέσεις του σήμερα και του αύριο». Η δυναμική είναι τεράστια: το μερίδιο των συνολικά παραγώμενων σελίδων μεσω ψηφιακής εκτύπωσης σήμερα φτάνει μόλις το 5%, όμως το πεδίο εφαρμογών της ψηφιακής εκτύπωσης αυξάνεται καθημερινά, όπως και η ζήτηση.

Μετά τις ομιλίες, στις οποίες συνέβαλε και ο δρ Κγιελ Νόρντστρομ από το Stockholm School of Economics με μία άκρως εντυπωσιακή παρουσία, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να δουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες σε έναν κατάλληλα διαμορφωμένο χώρο. Ο εκθεσιακός χώρος είχε χωριστεί σε τέσσερις κυρίως τομείς: λογισμικό γραφείου/υπηρεσίες, μηχανήματα γραφείου, μηχανήματα και υπηρεσίες παραγωγικών εκτυπώσεων και περιβάλλον/CSR.

Όπως ήταν αναμενόμενο, δημιουργήθηκε πολλή θόρυβος γύρω από τα νέα παραγωγικά μηχανήματα. Με ένα πλήθος νέων έγχρωμων και μονόχρωμων παραγωγικών μηχανημάτων αυτός ο ενθουσιασμός ήταν αναπόφευκτος. Η σειρά έγχρωμων εκτυπωτικών μηχανημάτων ενισχύεται με τα bizhub PRESS C1060 και C1070, για εκτυπώσεις 60 σελίδων/λεπτό και 70 σελίδων ανά λεπτό αντίστοιχα. Ανεβαίνοντας σε παραγωγικότητα, συναντήσαμε το C1100, που πρωτοπαρουσιάστηκε στην drupa 2012. Με μέγιστη ταχύτητα 100 σελίδων/λεπτό και χωρίς καμία απολύτως επιβράδυνση λόγω κάποιου συγκεκριμένου υλικού, το C1100 φαίνεται να είναι ένας δυνατός ανταγωνιστής στην αγορά της μεσαίας παραγωγής. Το νεώτερο μηχάνημα που παρουσιάστηκε ήταν το bizhub PRESS 2250P. Ένας συνδυασμός δύο μονόχρωμων εκτυπωτικών μηχανημάτων bizhub PRESS 1250, το 2250Ρ δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να τυπώνουν αμφίπλευρα με ταχύτητες που φτάνουν τις 200 εκτυπώσεις/λεπτό, όπου κάθε ένας εκτυπωτικός μηχανισμός τυπώνει τη μία πλευρά του φύλλου διασφαλίζοντας ότι διατηείται η DMax σταθερότητα μεταξύ των δύο μηχανισμών συνεχώς. Αφού η ροή εργασιών παίζει ένα σημαντικότατο ρόλο στην ψηφιακή παραγωγική εκτύπωση, δεν είναι καθόλου περίεργο που υπήρχε ένας εξίσου μεγάλος χώρος αδιερωμένος στις παραγωγικές λύσεις όπως η εκτύπωση μεταβλητών δεδομένων, η χρωματική διαχείριση, το web-to-print και οι λύσεις ροής εκτυπωτικών εργασιών.

Γεγονός αδιαμφισβήτητο είναι ότι το ELC 2013 απέδειξε πως η Kοnica Minolta έχει πιάσει τον παλμό της αγοράς και είναι σε θέση να υποστηρίξει τα κανάλια πωλήσεών της στα χρόνια που θα έρθουν και θα φέρουν ακόμα μεγαλύτερες αλλαγές.

Ετικέτες:Konica Minolta, Εκδηλώσεις

Share!
Tweet

Related Posts

3

Απολογισμός Graphcom Demo Days ‘18

Με μεγάλη επιτυχία έπεσε η αυλαία των Graphcom Demo Days ’18. Το επιχειρηματικό τριήμερο που πρ ...

GRAPHCOM DEMO DAYS’18: τι θα δείτε και τι θα ακούσετε

Digital_Printing_Workshop_logos

Η Polyprint στην Σχολή Καλών Τεχνών

Τις εξελίξεις της ψηφιακής εκτύπωσης στον κλάδο της μόδας, παρουσίασε η Polyprint σε φοιτητές τ ...
header_graphicarts_ioannina_2018

1ο Συνέδριο και 2ο Θερινό Εργαστήριο Γραφικών Τεχνών

Το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Γραφικών Τεχνών και το 2ο Θερινό Εργαστήριο Γραφικών Τεχνών θα πραγμα ...

Leave a Reply Ακύρωση απάντησης

Δείτε επίσης

  • Aνακυκλωμένες ετικέτες θερμικού χαρτιού από την Avery Dennison 19 Ιανουαρίου 2021
  • Η Intergraf καλωσορίζει το νέο σήμα Ecolabel της Ε.Ε. 21 Δεκεμβρίου 2020
  • Premium σύστημα μελανιού συμβάλλει στην ανακύκλωση καλύτερης ποιότητας 17 Δεκεμβρίου 2020
  • Η Ikea σταματά τον έντυπο κατάλογό της 14 Δεκεμβρίου 2020
  • Ψηφιακή κούραση; Γιατί η εκτύπωση είναι το τέλειο αντίδοτο 10 Δεκεμβρίου 2020
Copyright © 2014, gaonline.gr - Powered by Andreas Drakos.
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ