• Προεκτύπωση
  • Ψηφιακή Εκτύπωση
  • Εκτύπωση Offset
  • Χαρτί
  • Αναλώσιμα
  • Φινίρισμα
  • Pre-media
  • Προεκτύπωση
  • Ψηφιακή Εκτύπωση
  • Εκτύπωση Offset
  • Χαρτί
  • Αναλώσιμα
  • Φινίρισμα
  • Pre-media
HomeUncategorizedPublishing Conference 2013
Previous Next

Publishing Conference 2013

Posted by: GAOnline , Δευτέρα, 11 Μαρτίου, 2013

Session 1: Τhe Strategic Perspective

Το πρώτο session του συνεδρίου ήταν αφιερωμένο στη στρατηγική, με δύο εξαιρετικά ενδιαφέρουσες ομιλίες των Allan Marshall, Chief Information Officer της Telegraph Media Group UK και Katharina Borchert, CEO του Spiegel Online, Germany.
O Allan Marshall αναφέρθηκε για τη συνεχή μείωση της κυκλοφορίας της έντυπης έκδοσης της Telegraph, η οποία όμως είπε μειώνεται κατά 2% σταθερά από χρόνο σε χρόνο, ενώ στο σύνολό τους οι εφημερίδες στη Μεγάλη Βρετανία τα τελευταία 3 χρόνια έχασαν το 21% των κυκλοφοριών τους. Όπως είπε δε, τα επόμενα 4 χρόνια οι πωλήσεις στα έντυπα αναμένεται να μειωθούν περαιτέρω κατά 40% περίπου.

«Η πραγματικότητα αυτή επιβάλει την αναζήτηση νέου εκδοτικού μοντέλου, όπου το print θα διατηρηθεί σε ένα βαθμό, ωστόσο το βάρος της ανάπτυξης θα δοθεί στις ψηφιακές εκδόσεις. Οι νέοι άνθρωποι που θα τις στηρίξουν, έχοντας μια άλλη, φρέσκια προσέγγιση, θα είναι εκείνοι που θα δώσουν την ώθηση της ανάπτυξης στην εκδοτική αγορά. Πλέον στρεφόμαστε στις ανάγκες του πελάτη, επενδύοντας στην καινοτομία, στα social media και στις εταιρικές σχέσεις που έχει ανάγκη ο πελάτης/διαφημιζόμενος. Παράλληλα, στρεφόμαστε στους συνδρομητές μας, δίνοντάς τους το λόγο για να σχολιάσουν και να δημιουργήσουν περιεχόμενο για λογαριασμό μας, ενισχύοντας έτσι το engagement με το μέσο. Το video εξελίσσεται σε μεγάλο όπλο των εκδοτικών οργανισμών, ενώ η στρατηγική παρουσία μας στα social media αναδεικνύονται σε υπ’ αριθμόν 1 όπλο για μας» ανέφερε μεταξύ άλλων.
Ο Allan Marshall τόνισε τη μεγάλη σημασία του περιεχομένου, για τη δημιουργία του οποίου απαιτείται διαρκής έρευνα όπως είπε, ενώ κορυφαίο ρόλο θα έχουν τα προσεχή χρόνια και τα data, η σωστή αξιοποίηση των οποίων θα κάνει τη διαφορά για τους publishers και τους διαφημιστές που την κάνουν ορθολογικά. Τονίζοντας ότι το online advertising δεν αρκεί, μίλησε για την αίθουσα σύνταξης στη νέα εποχή των ψηφιακών μέσων στην οποία τον πρώτο ρόλο θα έχει το «Product Person», o oποίος θα αποφασίζει για όλα, από την εμπορική πολιτική, μέχρι το περιεχόμενο και τη διάχυσή του στις επιμέρους πλατφόρμες.
Παράλληλα ανέλυσε τον όρο «υβριδική στρατηγική», η οποία στηρίζεται στο αξίωμα ότι όταν δίνεις υπεραξία πρέπει να εισπράττεις υπεραξία, θέλοντας έτσι να στηρίξει την άποψή του ότι το online περιεχόμενο πρέπει να χρεώνεται. «Πρέπει πλέον να στοχοποιούμε το περιεχόμενο στο σωστό κοινό και να προσφέρουμε σε αυτό πακέτα προσφορών για συνδρομή σε όλες τις πλατφόρμες μας (mobile pack, digital pack, print pack)». Και κατέληξε: «Επικεντρωθείτε στο τι θέλει το κοινό και παράλληλα κάντε τη σωστή στόχευση στο προϊόν. Όλα παίζονται γύρω από τον καταναλωτή. Το κοινό είναι στο κέντρο».
Παίρνοντας τον λόγο η Katharina Borchert, τόνισε ότι η online διαφήμιση για το Der Spiegel αντιπροσωπεύει το 32% των εσόδων του, ενώ ακόμα και σήμερα η έντυπη έκδοσή του φέρνει τα περισσότερα έσοδα. «Το ποιοτικό περιεχόμενο είναι το μεγάλο μας πλεονέκτημα. Γι’ αυτό διατηρήσαμε τις υψηλές μας τιμές στη διαφήμιση κι αυτό ήταν που μας έσωσε. Οι διαφημιζόμενοι που έχουμε στην online έκδοσή μας είναι υψηλού ποιοτικού επιπέδου κι αυτό μας έλυσε τα χέρια για σειρά κινήσεων που αυτοί είχαν τη δύναμη και το κίνητρο να πληρώσουν. Κινήσεις όπως την επένδυσή μας στο video, μέσα από το λανσάρισμα στο διαδίκτυο του συνδρομητικού Spiegel TV, τη δημιουργία δικής μας εταιρείας παραγωγών κ.α.».
Όπως είπε η Katharina Borchert, τα έσοδα του Der Spiegel από το video διπλασιάστηκαν τα τελευταία χρόνια, ενώ οι μετρήσεις δείχνουν ότι κάθε χρήστης που επισκέπεται το Spiegel TV έχει 26 λεπτά μέσο όρο θέασης. Τόνισε δε την αλλαγή του μοντέλου των εμπορικών τμημάτων, οι άνθρωποι των οποίων γνωρίζουν όλες τις πλατφόρμες και πουλάνε διαφημιστικά πακέτα σε όλες, ενώ επισήμανε ιδιαίτερα τη δύναμη του mobile, στο οποίο όπως είπε, το Der Spiegel θα εστιάσει ιδιαίτερα τα προσεχή χρόνια, «αν και χρειαζόμαστε ακόμα 2-3 χρόνια μέχρι αυτό να ωριμάσει και να καταλάβει η διαφημιστική αγορά τη δύναμή του». Η αίθουσα σύνταξης είπε πως είναι η ατμομηχανή της ανάπτυξης των publishers πλέον, ενώ το ιδανικό mix του περιεχομένου θα κρίνει την επιτυχία των μέσων.

Share!
Tweet

Related Posts

Ρεκόρ επισκεπτών στην Labelexpo Europe 2017

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Δούνιας & Σια: Με επιτυχία στην πρώτη γραμμή

Ένα χρόνο μετά την εγκατάσταση του παραγωγικού συστήματος εκτύπωσης Xerox iGen4 στην εταιρεία Δ ...
Xerox-Brenva-HD

H Xerox αναστατώνει την αγορά του inkjet

Drupa 2016 – H Xerox φέρνει αναστάτωση στο inkjet με δύο νέες πλατφόρμες, που έχουν σχεδιαστεί ...
12043169_1025189500835240_6885124025646450054_n

H Unimag στην Labelexpo 2015

Η εταιρεία Unimag συμμετείχε με έξι στελέχη της στην έκθεση LabelExpo 2015 στις Βρυξέλλες στα π ...

Leave a Reply Ακύρωση απάντησης

Δείτε επίσης

  • Τίτλοι τέλους για μία ιστορική χαρτοβιομηχανία 10 Μαΐου 2021
  • Η Virtual.Drupa στις οθόνες μας! 21 Απριλίου 2021
  • Το χαρτί παίρνει… φωτιά! 19 Απριλίου 2021
  • virtual.drupa 2021 – Η Heidelberg παρουσιάζει την αυτόνομη παραγωγή εκτύπωσης με ολοκληρωμένες λύσεις 16 Απριλίου 2021
  • Aνακυκλωμένες ετικέτες θερμικού χαρτιού από την Avery Dennison 19 Ιανουαρίου 2021
Copyright © 2014, gaonline.gr - Powered by Andreas Drakos.
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ