• Προεκτύπωση
  • Ψηφιακή Εκτύπωση
  • Εκτύπωση Offset
  • Χαρτί
  • Αναλώσιμα
  • Φινίρισμα
  • Pre-media
  • Προεκτύπωση
  • Ψηφιακή Εκτύπωση
  • Εκτύπωση Offset
  • Χαρτί
  • Αναλώσιμα
  • Φινίρισμα
  • Pre-media
HomeUncategorizedPublishing Conference 2013
Previous Next

Publishing Conference 2013

Posted by: GAOnline , Δευτέρα, 11 Μαρτίου, 2013

Session 3: Publishing & Social Media

Το τρίτο session ήταν αφιερωμένο στο publishing και social media και σε αυτό κυριάρχησε η ομιλία του Ramon Puchades, Head of Social Media της ισπανικής Unidad Editorial. O R. Puchades εκτίμησε ότι τα όρια της πληροφορίας μετακινούνται, το περιεχόμενο αλλάζει, όπως αλλάζει και ο κύκλος ζωής των ειδήσεων, οι οποίες πλέον εξελίσσονται real time.
«Οι δημοσιογράφοι σήμερα δουλεύουν διαφορετικά, αφού το περιεχόμενο δεν είναι πλέον των εκδοτών, αλλά και των ίδιων των αναγνωστών, οι οποίοι συμμετέχουν στη δημιουργία του. Δεν έχουμε άλλη επιλογή από το να έρθουμε κοντά στους αναγνώστες μας, να τους δώσουμε το λόγο και να χτίσουμε αμφίδρομες σχέσεις με αυτούς. Ο αρχισυντάκτης πρέπει να είναι διαρκώς online και να χειρίζεται έξυπνα το περιεχόμενο του μέσου του, σε όλα τα social media, από το Facebook μέχρι το Twitter. Πρέπει να κοινωνικοποιηθούμε με τους αναγνώστες» επισήμανε μεταξύ άλλων, τονίζοντας παράλληλα τον μεγάλο κίνδυνο που ελλοχεύει, αυτόν του να ξεχάσουν οι εκδότες την αξία του brand τους και να χάσουν την ψυχραιμία τους, ανταγωνιζόμενοι όλα τα μέσα, ακόμα και αμφιλεγόμενα blogs.
«Πρέπει να ασχοληθούμε με τα ενδιαφέροντα των χρηστών, να παράξουμε εμπειρίες γι’ αυτούς, ωστόσο τα χρήματα δεν θα έρθουν άμεσα για μας. Πρέπει όμως να ξεκινήσουμε από τώρα να επενδύουμε στα online media και κυρίως στα social media». Κλείνοντας, κατέγραψε σε 5 κατηγορίες την έννοια που δίνει ο ίδιος και η Unidad Editorial στις branded experiences: Product placement, outlet promotion, new advertising formats, social experiences και «Freemium», δηλαδή social gaming & social identity.
Στο πλαίσιο δε του τρίτου session, παρουσίασαν ενδιαφέρουσες εφαρμογές ο Σπύρος Παπαγεωργίου, Managing Director της Adweb και ο Θοδωρής Γεωργακόπουλος της Nest Media. O Σπύρος Παπαγεωργίου παρουσίασε την τεχνολογία AdTech IQ, η οποία προσφέρει λύσεις για διαφημίσεις display, video, mobile, καθώς και rich media, όπου σε συνδυασμό με τις εφαρμογές sales management, ad visibility και business analytics δίνει τη δυνατότητα real time διαχείρισης της online διαφήμισης μέσα από ένα ενιαίο πρωτοποριακό περιβάλλον. Την τεχνολογία AdTech IQ, προσφέρει η AdTech, αντιπρόσωπος της οποίας σε Ελλάδα και Κύπρο είναι η ΑdWeb.
Tέλος, ο Θοδωρής Γεωργακόπουλος παρουσίασε τη Nest Media, ένα νέο digital media startup, το οποίο διαχειρίζεται τεχνολογικά και εμπορικά ένα δίκτυο από blogs και websites και παράγει ποιοτικό digital content για τη διαφημιστική αγορά. Χορηγοί του Publishing Conference 2013 ήταν οι εταιρείες AdTech, Atcom, Fast River/clic2c, Nest Media, ATC/NewsAsset και Rascal. Υποστηρικτές ήταν η Ίνκαμ και η Pressious Arvanitidis, ενώ χορηγός διερμηνείας ήταν η Interpretics.

Share!
Tweet

Related Posts

Ρεκόρ επισκεπτών στην Labelexpo Europe 2017

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Δούνιας & Σια: Με επιτυχία στην πρώτη γραμμή

Ένα χρόνο μετά την εγκατάσταση του παραγωγικού συστήματος εκτύπωσης Xerox iGen4 στην εταιρεία Δ ...
Xerox-Brenva-HD

H Xerox αναστατώνει την αγορά του inkjet

Drupa 2016 – H Xerox φέρνει αναστάτωση στο inkjet με δύο νέες πλατφόρμες, που έχουν σχεδιαστεί ...
12043169_1025189500835240_6885124025646450054_n

H Unimag στην Labelexpo 2015

Η εταιρεία Unimag συμμετείχε με έξι στελέχη της στην έκθεση LabelExpo 2015 στις Βρυξέλλες στα π ...

Leave a Reply Ακύρωση απάντησης

Δείτε επίσης

  • Τίτλοι τέλους για μία ιστορική χαρτοβιομηχανία 10 Μαΐου 2021
  • Η Virtual.Drupa στις οθόνες μας! 21 Απριλίου 2021
  • Το χαρτί παίρνει… φωτιά! 19 Απριλίου 2021
  • virtual.drupa 2021 – Η Heidelberg παρουσιάζει την αυτόνομη παραγωγή εκτύπωσης με ολοκληρωμένες λύσεις 16 Απριλίου 2021
  • Aνακυκλωμένες ετικέτες θερμικού χαρτιού από την Avery Dennison 19 Ιανουαρίου 2021
Copyright © 2014, gaonline.gr - Powered by Andreas Drakos.
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ