Η Scodix ανακοίνωσε τους νικητές του πρώτου διαγωνισμού που διοργάνωσε, των Scodix Design Awards. Οι συμμετοχές των εταιριών που χρησιμοποιούν το μηχάνημά της ξεπέρασαν τις 50, και η Scodix στρατολόγησε τα έμπειρα μάτια και τις τεχνολογικές γνώσεις πέντε των καλυτέρων του κλάδου για να κρίνουν την κάθε συμμετοχή κατά τη διάρκεια της έκθεσης PRINT 13. Η διακεκριμένη ομάδα των κριτών αξιολόγησε κάθε συμμετοχή για την ποιότητα του σχεδιασμού της, την πολυπλοκότητα της παραγωγής, και τη συνολική εμφάνιση. Οι συμμετέχοντες εκπροσωπούσαν όλες τις ηπείροτς και όλους τους τομείς της αγοράς, όπως direct mail, τη συσκευασία, τις καλές τέχνες και την εμπορική εκτύπωση.
Και οι νικητές είναι…
Οι φετινοί συμμετέχοντες στο διαγωνισμί παρουσίασαν εργασίες που κάλυπταν μία μεγάλη γκάμα εργασιών, όπως augmented reality, βιβλία μπρέιγ από την Κορέα, γαμήλια άλμπουμς από την Ινδία και πολλά άλλα. Όλες οι συμμετοχές είχαν την προβλεπόμενη επαγγελματικότητα, δημιουργικότητα και την άριστη κατανόηση της δύναμη της τεχνολογίας Scodix. Οι καλύτεροι των καλυτέρων είναι:
• Κατηγορία Glittering: Οι νικητές είναι η δική μας εταιρεία Skag για το Ημερολόγιό της και η αμερικανική εταιρεία Tukaiz για το εξώφυλλο του περιοδικού της.
• Κατηγορία Metallic: Νικητής είναι η ισπανική Pressing για το Coctail Menu της.
• Γενική Εμπορική Κατηγορία: Οι νικητές είναι η αμερικανική εταιρεία Acculink για το φυλλάδιό της και η γερμανική GZD επίσης για το φυλλάδιό της.
• Κατηγορία Direct Mail: Οι νικητές είναι η αμερικανική εταιρεία Curtis Packaging για τα εισιτήρια του US Open και η επίσης αμερικανική ΡΜ για την ευχετήρια κάρτα της.
• Κατηγορία Συσκευασίας: Οι νικητές είναι η ινδική εταιρεία Chanakya Mudrak Pvt. για το Orange Box και η αμερικανική Acculink για τη συσκευασία γυαλιών ηλίου.
• Κατηγορία Μενού Εστιατορίων: Οι νικητές είναι η βραζιλιάνικη εταιρεία Copiadora Nacional και η κινέζικη εταιρεία Xicailons – Jing Ping Dao Yuan.
«Η εφαρμοσμένη δημιουργική μαγεία σε συνδυασμό με τις δυνατότητες επαύξησης του Scodix παράγουν μερικά από τα καλύτερα έργα που έχω δει ποτέ», είπε ο ένας εκ των κριτών, ο Frank Romano. «Αν και έχουμε δει μερικά καταπληκτικά και εντυπωσιακά δείγματα στα περίπτερα της Scodix σε διάφορες εκθέσεις, είναι πάντα εκπληκτικό να βλέπουμε πώς οι επαγγελματίες φέρνουν την τεχολογία σε νέα επίπεδα. Φαντάζομαι τι σκέφτηκαν οι πελάτες τους όταν είδαν τις δουλειές τους τόσο ζωντανές. Είναι μαγικό!»
Και προσθέτει ο Vince Mallardi, διευθυντής της PBBA και κριτής στο διαγωνισμό: «Αισθανόμουν εντυπωσιασμένο από τις δουλειές που έβλεπα στη Scodix σε διάφορες εκθέσεις. Βλέποντας πραγματικές εμπορικές δουλειές αυτής της κλίμακας είναι κάτι νέο για μένα. Λέω στο δίκτυο των λιθογράφων μας ότι πρέπει να ξεχωρίζουν προσφέροντας εκτυπώσεις που ξεχωρίζουν με τα Scodix. Είνα πράγματι κάτι που διαφοροποιεί».
Leave a Reply